Job 3 van 7


Report this listing

Solliciteren



HR-Medewerker


Functie

Ben jij op zoek naar een job waarbij je verantwoordelijk bent voor administratieve taken en operationele HR-ondersteuning van 2 filialen? Voor onze partner in Olen zijn wij op zoek naar iemand die het eerste aanspreekpunt zal zijn voor alle HR-vragen, zowel intern als extern, en die support levert waar nodig. Voel jij je geroepen, lees dan zeker verder!

In de functie van HR-medewerker:

  • ben je verantwoordelijk voor de volledige payroll van A tot Z;
  • zorg je voor een warm welkom en begeleid je nieuwe medewerkers tijdens hun onboarding, ontwikkeling en offboarding;
  • beheer je het wervings- en selectieproces en werk je nauw samen met externe bureaus;
  • zorg je voor een nauwkeurige administratie;
  • bied je ondersteuning aan managers en werknemers bij HR-gerelateerde vragen, beleidskwesties en procedures;
  • draag je bij aan HR-projecten;
  • geef je input en suggesties voor de optimalisatie/digitalisering van bestaande processen;
  • werk je regelmatig samen met het management en rapporteer je aan de plantmanager.

Jouw profiel

Je komt in aanmerking voor de functie van HR-medewerker indien je:

  • minimaal een bachelor diploma hebt of gelijkwaardige ervaring;
  • discreet, loyaal en integer handelt;
  • leergierig bent en initiatief toont;
  • beschikt over sterke communicatieve vaardigheden en een servicegerichte houding;
  • nauwkeurig, zelfstandig, flexibel bent met een hands-on mentaliteit;
  • prioriteiten kan stellen;
  • goede kennis hebt van MS Office, vnl. Excel;
  • ervaring hebt met payroll en protime (=pluspunt);
  • Nederlands & Engels vlot beheerst.
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren

Aanbod

Onze partner biedt :

  • een interessante, groeiende werkplek;
  • een aantrekkelijk salaris aangevuld met extra legale voordelen (maaltijdcheques, verzekeringen, mogelijkheid tot fietsleasing, ...);
  • telewerk en flexibele uren;
  • een uitgebreide opleiding om je kennis voortdurend aan te scherpen;
  • een interessant bedrijf met open cultuur en een mooie toekomst met doorgroeimogelijkheden.

Solliciteren

Sara Oerlemans
03 355 33 66
sara@regisconsult.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht